Cum acţionează SECU (dar care Secu?) pe net

Ce face Secu pe net

Ce face Secu pe net

Ei bine, de cîteva luni un articol foarte vechi şi nerelevant al lui Bogdan Creţu apare pe poziţia a treia în căutările legate de numele meu. De fapt, apare exact de cînd am adus la cunoştiinţa opiniei publice, pe internet, posibilitatea ca revista „Stare de urgenţă” să fie controlată de o Secu.

Articolul, intitulat „Cum am devenit securist”, face referire la un articol al meu care a apărut cîteva zile pe fostul blog al revistei „Stare de urgenţă” – şi a dispărut după aceste cîteva zile (două-trei) tocmai pentru faptul că îmi dădusem seama că am exagerat. Articolul de răspuns al lui Bogdan, cu care am avut apoi o discuţie amicală, în care am lămurit chestiunea, a avut o apariţie fulgurantă pe blogul „Observatorului cultural”, o apariţie care nu are cum să justifice importanţa pe care i-o atribuie google.

În consecinţă, o Secu pompează în el vizite false ca să îl ridice cît mai sus în conştiinţa publicului şi să îmi prelucreze puţin imaginea. Ceea ce nu face decît să întărească bănuielile mele.

4 Răspunsuri to “Cum acţionează SECU (dar care Secu?) pe net”

  1. marius, eu nu sunt convins ca are cineva impresia ca lucruri ca google iti schimba imaginea.
    uite, de exemplu la orice cautare cu razvan tupa pe pozitia a doua intra aberatia lindei baros despre mine.
    http://www.google.ro/search?rlz=1C1GGLS_enRO303RO303&aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=razvan+tupa
    si stii ce e tare? ca pe agonia.ro este si raspunsul meu care nu intra decat pe pagina a doua a cautarilor google.
    Sigur, chestie de trafic: ei nu! raspunsul meu are 3968 de accesari iar scrisorica de dragoste paracioasa are 3913.
    http://agonia.ro/index.php/author/1517/Paul_Bogdan
    dar nu am nici o impresie ca mi s-ar strica imaginea sau asa ceva… doar nu sunt andreea marin. Si chiar… daca la tine apare aia pe prima pagina, ce crezi ca pierzi?

  2. Curaj! Măcar dejoci planuri asemănătoare dacă observă că te-ai prins🙂
    Trece-i la next level …
    Dă-le șutul în fund de care au nevoie.

  3. sssfinxxx Says:

    din tantar armasar, ca de obicei. sa nu mai spunem de circul „cerut”. sa ne mai mire ceva in romanica? lucrurile extraordinare sunt trecute cu vederea….

    pi es- te bagi la un link exchange?
    http://sssfinxxx.wordpress.com/

  4. De ce fac politica numai cei cu bani?? De ce nu poti obtine un post inalt daca nu cotizezi la un partid?? Intra pe http://www.momentevesele.ro si citeste pamfletul in versuri “Adio sperante” te rog !! Personajele sunt pur imaginare

Lasă un răspuns

