Pisica Roşie (audio) / Diana IEPURE

Am aflat de la Dudu că suntem în top. În topul vânzărilor! De bucurie, ne-am gândit să sărbătorim acest eveniment printr-o declaraţie de dragoste oraşului Chişinău:

textul integral aici.

6 Răspunsuri to “Pisica Roşie (audio) / Diana IEPURE”

  1. Mmm, nu-i rău. Totuşi mai mult îmi place să te citesc. Poate pentru că sunt fotograf şi cineast, mă enervează concurentele bune :p
    Oricum, io n-aş fi ilustrat povestea ca la început, cu negru pe negru, alb pe al, kotovski pe cal…

  2. păi filmuleţul e o operă comună, ca să zic aşa. eu am ales poze. andreea a montat, dar în vacanţa de crăciun o să încerc şi eu.
    cătălina a zis că pot să lucrez la teatrul de păpuşi cu vocea mea:D. cică era de bine:)))

  3. Nici io nu ţi-am recunoscut vocea (sau ţi-am uitat-o, că nu te-am auzit decît un raz ori două şi asta a fost demult), aş merge la teatrul de marienete pentru vocea ta :p
    Despre montat mă bucur că poţi şi tu asta, dar mă surprinde că a reuşit pisica cealaltă, aparent leneşă (poate pentru că nu e roşcată), brava tustrele!

  4. dacă nici florin al meu nu a recunoscut-o (şi mă auzise dimineaţă:)), şansele tale erau mici:)

  5. Eu am reconoscut-o pe a sorei tale – parca esti Victoria la voce😉 Sau mai degraba invers.

  6. Da, aşa e. Pe când eram studente, mi s-a întâmplat să vorbesc la telefon chiar cu un admirator de-al ei. Şi tipul nu a îneţeles că nu e Victoria.:) Ţin minte că i-am zis chiar ceva aşa de rău, că nu îmi plăcea că se tot ţine din urma ei.:))

    P.S. V. nu s-a supărat.:D

Lasă un răspuns

